DiningCity voor Restaurateurs

Vragen of Contact

Home »  Vragen of Contact

Veelgestelde vragen of Contact

Hier vind je de meest voorkomende vragen, waar je zelf gemakkelijk jouw antwoord op jouw vraag kan vinden. Kom je er niet uit bel dan gerust met een van onze medewerkers.

DiningCity Restaurants:

Hoe kan ik mijn restaurant beter promoten op DiningCity?

Via een DiningCity Deal kan je zorgen dat jouw restaurant extra in de spotlight wordt gezet. Om je aan te melden voor een DiningCity Deal bel naar 020 486 67 29 of mail naar restaurants@diningcity.nl Onze medewerkers zullen samen met jou een speciaal afgestemd plan opstellen om jouw restaurant het best naar voren te halen.

Ik mis een restaurant op DiningCity. Hoe voeg ik een nieuw restaurant toe?

Ja goed idee! Meld je aan via het aanmeldformulier of bel naar 020 486 67 29 of mail naar restaurants@diningcity.nl om een restaurant aan te melden. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Ik wil meer informatie over DiningCity. Bij wie moet ik zijn?

Voor meer informatie bel naar 020 486 67 29 of mail naar restaurants@diningcity.nl om een restaurant aan te melden. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Of kijk op Onze Diensten

Mijn DiningCity profiel:

Hoe zorg ik ervoor dat ik reserveringen kan ontvangen via DiningCity?

Goed idee! Bel naar 020 486 67 29 of mail naar restaurants@diningcity.nl om een restaurant aan te melden. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Waar kan ik mijn profielgegevens zoals adres, foto’s, keuken, etc. aanpassen?

Heel goed! Een uitgebreid profiel zorgt voor meer reserveringen. Wijzigingen voor jouw profiel kan je mailen naar restaurants@diningcity.nl dan zorgen onze medewerkers dat deze worden aangepast.

Mijn lidmaatschap bij DiningCity:

Ik heb een reserveringsaanvraag ontvangen. Wat dien ik te doen?

Wow, een nieuwe reservering! Je kan de reserveringsaanvraag accepteren of weigeren. Dat kan je doen door op accepteren of weigeren te drukken in de mail van de reserveringsaanvraag.

Mocht er nog iets niet duidelijk zijn dan helpen onze medewerkers je graag verder. Bel naar 020 486 67 29 of mail naar restaurants@diningcity.nl

Ik heb een restaurant met een DiningCity lidmaatschap overgenomen. Wat houdt dat in?

Gefeliciteerd met de overname van het restaurant! Indien een restaurant wordt overgenomen worden ook de rechten en de plichten van het DiningCity lidmaatschap overgenomen tenzij anders is besproken in het overnamecontract.

Ben jij benieuwd wat DiningCity voor jouw kan betekenen? Bekijk alvast Onze Diensten en neem contact op via 020 486 67 29 of via restaurants@diningcity.nl

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Lidmaatschappen dienen schriftelijk te worden opgezegd 2 maanden voor de einddatum van het contract. De schriftelijke opzegging kan worden gestuurd naar: restaurants@diningcity.nl
Indien niet wordt opgezegd voor 2 maanden van de einddatum kan het zijn dat het contract automatisch wordt verlengd voor de periode van een jaar.

Natuurlijk horen wij graag waarom je wilt opzeggen, wellicht dat we een persoonlijk promotieplan met elkaar kunnen opzetten om meer uit je contract te halen. Bel naar 020 486 67 29 of mail naar restaurants@diningcity.nl, onze medewerkers helpen je graag.

Wat houdt mijn lidmaatschap precies in?

Met jouw lidmaatschap bij DiningCity heb je vele voordelen, zoals; uitgebreid profiel op de website, reserveringen kunnen ontvangen via onze website, deelname aan evenementen en de mogelijkheid tot DiningCity Deals. Alles om jouw meer reserveringen te laten ontvangen. Voor een overzicht van onze diensten klik hier.

Mocht je vragen hebben over jouw lidmaatschap, aarzel dan niet en neem contact op met 1 van onze medewerkers via 020 486 67 29 of via restaurants@diningcity.nl

 

Cijfers en Recensies:

Hoe kan ik een klacht indienen over een recensie?

Vervelend om te horen dat een gast een recensie heeft geschreven waar je het niet mee eens bent. Wij verzoeken altijd de restaurateur om contact op te nemen met de gast. Hier kan je aangeven dat je het betreurt dat de gast niet op die avond/middag iets tegen jou of een van je werknemers heeft gezegd of dat je het toen niet kon oplossen. En dat je het jammer vindt dat je de teleurstellende ervaring leest via de website van DiningCity.

Wanneer je de e-mail naar de gast stuurt, verzoeken wij je om restaurants@diningcity.nl in de CC van de e-mail te zetten. Dit zodat DiningCity kan zien dat je contact hebt opgenomen. Naar aanleiding van de reactie van de gast op jouw bericht, kan DiningCity de recensie verwijderen. Mocht de gast niet binnen 2 werkdagen reageren, laat dit dan per e-mail weten aan DiningCity. De recensie wordt dan alsnog verwijderd.

Hoe wordt mijn cijfer op DininigCity berekend?

Het cijfer op DiningCity bij jouw restaurant is het gemiddelde van alle cijfers die gasten geven bij het schrijven van een recensie. Ze geven een cijfer voor de sfeer, de service en het eten. Het gemiddelde van deze cijfers geeft het algemene cijfer die de gast geeft voor zijn/haar ervaring bij jouw restaurant.

Facturatie:

Ik wil graag een factuur opvragen? Bij wie moet ik zijn?

Deze kan je opvragen door te mailen naar financien@diningcity.nl Vermeld daarbij de restaurantnaam en factuurnummer. Onze medewerkers sturen je z.s.m. de opgevraagde factuur.

Ik heb een vraag over een ontvangen factuur. Bij wie moet ik zijn?

Voor alle vragen omtrent facturen kan je terecht bij financien@diningcity.nl

Mocht je vraag gaan over je lidmaatschap, dan kan je terecht bij restaurants@diningcity.nl of via 020 486 67 29.

Onze medewerkers helpen je graag!

DiningCity Deals:

Hoe meld ik een restaurant aan voor een DiningCity Deal?

Wat goed! Meld je aan voor een DiningCity Deal door te mailen naar restaurants@diningcity.nl of bel naar 020 486 67 29. Onze medewerkers helpen je graag!

Wat zijn DiningCity Deals?

Met een DiningCity Deal breng je jouw restaurant meer onder de aandacht en ontvang je meer reserveringen. Met een DiningCity Deal bied je een speciaal menu of arrangement aan, welke wij extra zullen promoten. Om je aan te melden voor een DiningCity Deal kan je mailen naar restaurants@diningcity.nl of bel met 020 486 67 29. Onze medewerkers helpen je graag!

Voor meer informatie over DiningCity Deals klik hier.

Evenementen:

Tot wanneer kan ik no shows of annuleringen doorgeven?

No shows en/of annuleringen kunnen worden doorgegeven tót 2 dagen na het evenement. Daarna kunnen er geen no shows of annuleringen meer worden doorgegeven, doordat de facturatie dan al is opgemaakt. Deze kan je doorgeven via restaurants@diningcity.nl of 020 486 67 29.

Hoe geef ik een annulering door?

Annuleringen kun je doorgeven via restaurants@diningcity.nl of via 020 486 67 29. Annuleringen kunnen worden doorgegeven tót 2 dagen na het evenement. Daarna kunnen er geen no shows of annuleringen meer worden doorgegeven, doordat de facturatie dan al is opgemaakt. Mocht je hierover vragen hebben, dan horen wij dat graag via restaurants@diningcity.nl of 020 486 67 29.

Hoe geef ik een no show door?

No shows van evenementen kun je doorgeven via het reserveringsoverzicht waar je bijkomt via de inloggegevens. No shows kunnen worden doorgegeven tót 2 dagen na het evenement. Daarna kunnen er geen no shows of annuleringen meer worden doorgegeven, doordat de facturatie dan al is opgemaakt. Mocht je hierover vragen hebben, dan horen wij dat graag via restaurants@diningcity.nl of 020 486 67 29.

Hoe pas ik mijn profiel aan op evenementenwebsites zoals; restaurantweek.nl, diningwiththestars.nl, aspergeweken.nl, wildweken.nl?

Het profiel op Diningcity.nl staat gelinkt aan de profielen van evenementen websites. Mocht je hierin aanpassingen willen maken, dan kan je deze mailen naar restaurants@diningcity.nl. Mocht je er vragen over hebben, dan horen wij dat graag via restaurants@diningcity.nl of via 020 486 67 29.

Hoe worden de winnaars gekozen voor de Winnaars editie van Dining With The Stars?

De winnaars worden bepaald aan de hand van het aantal reviews en vervolgens het cijfer. Een dag of enkele dagen na het evenement Dining With The Stars. Er wordt eerst naar het aantal reviews gekeken. Het minimaal aantal reviews is 10, tenzij er te weinig restaurants zijn die minimaal 10 reviews hebben. Daarna wordt en naar het gemiddelde cijfer gekeken in vergelijking met de andere restaurants. Op basis hiervan wordt de Top 10 vastgesteld. Mocht je vragen hebben over de Winnaars editie van Dining With The Stars, dan horen wij dat graag via restaurants@diningcity.nl of 020 486 67 29.

Hoe worden de winnaars gekozen van de Winnaars editie van de Restaurant Week?

De winnaars worden bepaald aan de hand van het aantal reviews en vervolgens het cijfer per regio. Een dag of enkele dagen na de Restaurant Week. Er wordt eerst naar het aantal reviews gekeken. Het minimaal aantal reviews is 10, tenzij er in die regio te weinig restaurants minimaal 10 reviews hebben. Daarna wordt en naar het gemiddelde cijfer gekeken in vergelijking met de andere restaurants. Op basis hiervan wordt de Top 10 per regio vastgesteld. Mocht je vragen hebben over de Winnaars editie van de Restaurant Week, dan horen wij dat graag via restaurants@diningcity.nl of 020 486 67 29.

Hoe meld ik een restaurant aan voor alle evenementen?

Wat leuk dat je jouw restaurant wilt aanmelden voor onze evenementen! Aanmelden kan door te mailen naar restaurants@diningcity.nl of bel naar 020 486 67 29. Onze medewerkers helpen je graag!

Hoe meld ik een restaurant aan voor de Wild Weken?

Wat leuk dat je jouw restaurant wilt aanmelden voor de Wild Weken! Aanmelden kan door te mailen naar restaurants@diningcity.nl of bel naar 020 486 67 29. Onze medewerkers helpen je graag!

Hoe meld ik een restaurant aan voor de Asperge Weken?

Wat leuk dat je jouw restaurant wilt aanmelden voor de Asperge Weken! Aanmelden kan door te mailen naar restaurants@diningcity.nl of bel naar 020 486 67 29. Onze medewerkers helpen je graag!

Hoe meld ik een restaurant aan voor Dining With The Stars!

Wat leuk dat je jouw restaurant wilt aanmelden voor Dining With The Stars! Aanmelden kan door te mailen naar restaurants@diningcity.nl of bel naar 020 486 67 29. Onze medewerkers helpen je graag!

Hoe meld ik een restaurant aan voor de Nationale Restaurant Week?

Wat leuk dat je jouw restaurant wilt aanmelden voor de Nationale Restaurant Week! Aanmelden kan door te mailen naar restaurants@diningcity.nl of bel naar 020 486 67 29. Onze medewerkers helpen je graag!

Contact:

Contact

Voor al jouw vragen kun je contact opnemen via restaurants@diningcity.nl of via 020 486 67 29 (werkdagen van 9.00 – 17.00 uur). Onze medewerkers staan klaar om jouw vragen te beantwoorden!

Staat jouw antwoord er niet tussen?

Neem dan contact op via restaurants@diningcity.nl of via 020 486 67 29 (werkdagen van 9.00 – 17.00 uur). Onze medewerkers staan klaar om jouw vragen te beantwoorden!